28 Ocak 2010 Perşembe

Erken boşalmanın sebepleri

açıkcası ben 19yaşındayım ve daha hiçbi kızla tam olarak ilişkiye girmedim. fakat uzun süredir çıktıgım bir kızarkadasım var ama öpüşmek ve birbirimize dokunmaktan ileri gitmedik. ama bazen o bana sadece dokunurken bile ben bosalıyorum ve böyle olunca rezil oldugumu düşünüyorum. benim bosalmamı geciktirebilmek için KENDİ BASIMA yapabilcegim seyler nelerdir? acil bu konuda birşeyler yapmam gerErken boşalmanın fikir birliğine ulaşılmış bir tanımı yoktur. “Erkeğin, partneri orgazm olmadan önce boşalması” biçimindeki bir tanım mevcut sorunun partnerinin orgazmının gecikmesi ile ilgili olup olmadığını yeterince yansıtmadığından doğru değildir ve bu tanımlama günümüzde bir cinsel mit olarak kabul edilmektedir. İnatçı ve tekrarlayıcı biçimde, çok az cinsel uyarılma ile cinsel birleşme öncesinde ya da birleşmeden hemen sonra ve kişinin kendisinin ve partnerinin arzu ettiği süreden daha önce oluşan boşalma daha iyi bir tanımlama olmaktadır. Klinisyen bu tanıyı koymadan önce yaş, cinsel birleşme sıklığı, partner özellikleri, ön sevişme süresi ve ortamın uyarıcılığı gibi etkenleri göz önüne almalıdır. Erken boşalmada önemli olan süre değil, boşalma refleksi üzerinde istemli denetimin olmamasıdır. Denetimsizliği tanımlamada “erken” sözcüğü uygun olmadığından “erken boşalma” yerine “ ” ya da ” terimlerinin kullanılması daha uygun olacaktır. İlk kez cinsel ilişkiye giren genç erkeklerde sık görülür. Çoğu erkek daha sonraları boşalma süresi üzerinde bir kontrol geliştirir.Sizinde henüz cinsel bir deneyiminiz olmadığı için erken boşalma yaşamanız çok doğal.Düzenli bir cinsel hayatınız olduğu halde böyle bir sorun yaşıyorsanız ozaman bir cinsel işlev bozuklukları uzmanına başvurmanız gerekir.ektigini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder